به گزارش ایرنا دکتر علی آرمیده دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ماه آینده متخصص زنان و زایمان در ۲۶ روز هر ماه در بیمارستان مستقر می‌شود و شرایط به گونه ای خواهد بود که هر زمان بیمار مراجعه کند به پزشک مورد نظر دسترسی خواهد داشت.

رییس شبکه بهداشت و درمان شیروان با اشاره به اینکه از ماه آینده هیچ زایمانی بدون کارشناس مامایی صورت نمی گیرد، گفت: هم اینک در بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان بخش ان آی سی یو و آی سی یوی اطفال فعال است و در کلینیک تخصصی ۳ متخصص اطفال و یک فوق تخصص فعالیت دارند که هر کدام روزانه ۱۰۰ کودک را با تعرفه دولتی معاینه می کنند.

ی با اشاره به دستاوردهای سفر اخیر دولت به استان گفت: به دنبال این سفر ۴ هزار مترمربع زمین برای ساخت فضای پردیس مجتمع آموزش عالی سلامت در شیروان مصوب شد که از مجموع اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریالی برای اجرای این طرح، ۱۰۰ میلیارد ریال توسط سازمان برنامه و بودجه و ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت بهداشت تامین می شود.

وی همچنین از آغاز عملیات ساختمان ام آر آی بیمارستان تخصصی آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان خبر داد و گفت: برای این طرح ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که با تخصیص به موقع اعتبارات، در دهه فجر امسال قابل بهره برداری خواهد بود.

آرمیده از ارتقای سلامت در حوزه بهداشت این شهرستان خبر داد و افزود: تهیه ۴ دستگاه دیالیز که به زودی نصب خواهد شد، ساخت ۲ پانسیون پزشکی برای پزشکان مقیم در بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی و ساخت ۲ پایگاه سلامت با ۳ میلیارد ریال اعتبار از جمله اقدامات انجام شده شبکه بهداشت و درمان این شهرستان است.

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

۷۱۸۶/۵۱۳۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.