سیاوش وحدت که روز پنجشنبه به مناسبت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار در دفتر خبرگزاری ایرنای خراسان شمالی حضور یافته بود، اظهار داشت: متاثر از این شرایط، ظرفیت واحدهای فعال تولیدی در شهرک های صنعتی این استان ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

خبرنگاران زوایای پنهان را بهتر می بینند

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی با تقدیر از نقش موثر رسانه ها در همه عرصه ها گفت: خبرنگاران مانند داورانی هستند که خارج از گود نظاره گر عملکرد دستگاه ها  هستند و به همین دلیل می توانند با دید بازتری زوایای پنهان، حاشیه ها و مسائلی را ببینند که گاه از چشم مدیران نیز پنهان مانده است.

وحدت با تاکید بر لزوم استقبال مدیران از نقادی رسانه ها، افزود: انتقاد سازندگی ایجاد می کند و اینکه مشکلات و کاستی ها از زبان افرادی مانند خبرنگاران اعلام شود موجب توجه بیشتر متولیان امر به آن حوزه برای رفع کاستی ها خواهد شد.

وی اظهار داشت: حرکت ما همراه با رسانه ها در جهت توسعه استان است و خبرگزاری ایرنا هم همیشه در راستای توسعه استان گام برداشته و در کنار و همراه ما بوده است.

کار ایرنا تخصصی و امیدبخش است  

عضو  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان و رئیس روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی نیز در این نشست گفت: نگاه روابط عمومی های استان به خبرگزاری جمهورری اسلامی (ایرنا) نگاهی مثبت و  نشات گرفته از فعالیت خبری صریح، صحیح و منطبق با واقعیت این خبرگزاری است.

بنفشه یزدانی افزود: روابط عمومی های استان به کار حرفه ای، آینده نگری، و دیدگاه امیدبخش و مثبت خبرنگاران و اهالی ایرنا اذعان دارند و این رسانه را از معدود رسانه هایی می دانند که کار حرفه ای و تخصصی انجام می دهد.

وی تقارن و همزمانی تقریبی ۱۷ مرداد، روز خبرنگار و ۲۱ مرداد، روز حمایت از صنایع کوچک را اتفاقی خجسته خواند و اظهار داشت: از مجموعه خبرگزاری ایرنا متشکریم که مانند ما به رونق اقتصادی و توسعه استان می اندیشند و این نگاه همسو و توسعه ای با بخش صنعت، قابل تقدیر است.

استان خراسان شمالی هم اکنون ۶ ناحیه صنعتی ۹ شهرک صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی قابل واگذاری به سرمایه گذاران صنعتی دارد.

این استان ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آنان در نواحی روستایی زندگی می کنند.

ب/۵۱۳۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.