به گزارش ایرنا، محسن نجات روز چهارشنبه به مناسبت روز خبرنگار در بازدید از دفتر ایرنای خراسان شمالی اظهار داشت: اردوی نشاط و امید شمال شرق کشور به زودی و با حضور حدود ۳۰۰ نفر از دختران و پسران جوان در بجنورد برگزار می شود.

وی افزود: این اردوی هشت روزه فرصتی برای معرفی توانمندی ها و ظرفیت های استان است. 

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اعزام کاروان های سلامت به روستاها ومناطق محروم گفت: معمولا، جمعیت هلال احمر را به عنوان ارگان امدادی می شناسند اما این جمعیت در کنار خدمات امدادی، ارگانی اجتماعی و خدماتی است و برخی از اقدامات این جمعیت، در راستای رفع محرومیت است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی افزود: تا کنون ۵۶ کاروان سلامت توسط این جمعیت به روستاها و مناطق محروم استان اعزام شده است و در قالب این کاروان ها، خدمات پزشکی و دارویی به مردم داده شده است. 

وی گفت: علاوه بر آن توزیع بسته های کمک معیشتی میان مردم، از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر برای محرومیت زدایی است و بیشتر این بسته ها در میان مردمی توزیع می شود که زیر پوشش نهادهای حمایتی نیستند.

نجات اظهار داشت: با مشکلات کنون، مردم دغدغه اقتصادی دارند از این رو تلاش داریم تا به محرومیت زدایی از مناطق مختلف جامعه، کمک شود. 

وی از برگزاری جشنوار منطقه ای شعر صلح در استان خبر داد و گفت: جشنواره شعر صلح شمال شرق کشور با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، آبان ماه امسال برگزار می شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود از برخی نگاه های سیاسی و انتقادها از عملکرد جمعیت هلال احمر در استان انتقاد کرد.

نجات با تاکید بر نقش خبرنگاران در توسعه جامعه گفت: ایرنا، نقش در میان رسانه ها، مورد وثوق بوده و زحمات این خبرگزاری مورد تقدیر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی تصریح کرد: ایرنا، با حساسیت خاص اخبار هلال احمر را رصد و اطلاع رسانی کرده است و این خبرگزاری یک ظرفیت در جامعه است. 

۷۱۸۵/ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.