به گزارش ایرنا؛ امیرحسین آل اسحاق دوشنبه شب در نشست هم اندیشی سازمان های مردم نهاد جوانان خراسان شمالی با تاکید بر حمایت از طرح های افزایش مهارت آموزی جوانان، کسب آموزش های بیشتر برای موفقیت در کسب و کار را ضروری دانست.

وی همچنین برگزاری استارت آپ ها در حوزه آسیب های اجتماعی، مهارت های زندگی، کتاب و کتابخوانی و ... را مورد تاکید قرار داد و افزود: وزارت وزرش و جوانان با وجود بودجه محدود، در حد توان از این طرح ها حمایت خواهد کرد.

آل اسحاق با اشاره به جذب ۱۰۰ درصدی تسهیلات اشتغال جوانان در خراسان شمالی، خاطرنشان کرد: این استان در ردیف اولین استان ها در جذب تسهیلات بانک رسالت قرار دارد و در پرداخت تسهیلات صندوق کارآفرینی امید نیز در ردیف سه استان برتر کشور است.
وی گفت: این در حالی است که میزتم جذب تسهیلات این بخش در استان های بزرگ به زحمت به ظرفیت ۵۰ درصد می رسد.
وی یادآور شد: در مجموع یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال در سطح کشور برای اشتغال جوانان مصوب شده که شاید کمتر از ۳۰ میلیارد ریال آن ابلاغ نشده باشد.
مدیرکل دفتر طرح های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان طرح های ملی را شامل طرح هایی دانست که در کل کشور به صورت مستقیم توسط وزارت ورزش و جوانان انجام می شود و اظهار داشت: طرح های فراگیر نیز برای پاسخگویی به نیازهای جوانان در سطح استانی، منطقه ای و کشوری توسط سمن ها ارائه می شود که ۹۰ درصد روند تایید و یا رد کارشناسی یک طرح در خود استان انجام می شود.
مدیرکل دفتر طرح های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان در سفر به خراسان شمالی از طرح های اشتغال جوانان در روستای گریوان بجنورد بازدید و در جشن ازدواج جوانان این استان نیز حضور یافت.

ط/۵۱۳۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.