به گزارش ایرنا حمیدرضا حاجی‌بابایی سه شنبه شب در همایش تبیین گام دوم انقلاب که توسط جبهه مردمی نیروهای انقلابی خراسان شمالی در بجنورد، افزود: انقلاب اسلامی ما انقلاب انقلابی گری است و هرچه انقلابی گری در جامعه افزایش یابد راحت تر به اهداف انقلاب می رسیم.
وی با اشاره به جنبه های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی انقلاب، افزود: اقتصاد لیبرال از هر فرصتی برای فشار دادن گلوی انقلاب استفاده می کند. در دوران هشت ساله دفاع مقدس، اقتصاد لیبرال محبوس و در گرو ارزش های انقلابی بود ولی نماد آن بعد از انقلاب بال و پر گشود و در برهه های از دوران ۴۰ ساله انقلاب این نوع اقتصاد در گرو انقلاب و در مقطع هایی برعکس بود.
حاجی بابایی با بیان اینکه اقتصاد لیبرال هزار میلیارد تومان را می خورد و می گوید حق من است و هر آقازاده فامیل باز در آن خود را نخبه می داند و با هیچ پولی هم سیر نمی شود، خاطرنشان کرد: برعکس آن اقتصاد انقلابی مظهر فداکاری است که در آن همت های بلند اعلام می کنند بسیجی هستند، در حالی که واقعا نخبه هستند.
وی تمام پیشرفت های انقلاب در این دوران را متعلق به انقلابی گری و مشکلات را مربوط به دوری از قرآن و اسلام دانست و افزود: انقلابی گری ما میلیون ها جوان در کشور تربیت کرده که پهپاد و ناوهای آمریکایی را ساقط می کنند و سوریه و عراق را نجات داده و آمریکا را از منطقه بیرون می کنند و ابهت آمریکا را می شکنند.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز با قدرت به کشورهای منطقه که مدافع آمریکا هستند فهمانده ایم که تکیه به کوه برفی داده اند که به سرعت در حال آب شدن است.
وی یادآور شد: تحلیل ها نشان می دهد اگر موشکی در منطقه جابه جا شود و یک روز در منطقه درگیری شود تمام شیشه های امارات شیشه ای می شکند و در اولین عملیات هزار میلیارد دلار خسارت می بیند و نابود می شود.
وی قدرت امروز کشور را مربوط به انقلابی گری اقتصاد دانست و گفت: تمام گرانی ها و مشکلات اقتصادی امروز مربوط به اقتصاد لیبرال است که در آن مردم به مدیریت کشور اعتماد ندارند.
حاجی بابایی با بیان اینکه در اقتصاد لیبرال حتی اگر یک نفر هم سر گرسنه زمین بگذارد، در مقابل او مسئولیت داریم، خاطرنشان کرد: بر عکس اقتصاد لیبرال که ظلم و بیداد در نوع خوردن را در جامعه رواج می دهد و ناجوانمردی می کند و بعد همه مشکلات را به گردن اسلام می اندازد.

دبیر شورای هماهنگی جبهه مردمی نیروهای انقلاب نیز در این همایش با انتقاد از آنچه که انتصاب افراد بر مبنای گرایش های سیاسی خواند، گفت: این در حالی است که افراد لایق و شایسته باید در مناصب قرار گیرند.
علیرضا صحراگرد افزود: مادامی که مدیریت تثبیت نشود و پست های سیاسی از اجرایی تفکیک نگردد این مشکلات همچنان ادامه خواهد داشت.
این همایش با حضور نخبگان، معتمدان و نیروهای انقلابی جبهه مردمی انقلاب در سالن فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد برگزار شد.

ط/۵۱۳۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.