به گزارش ایرنا اسحاق جهانگیری عصر سه شنبه در دیدار با استاندار و اعضای مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انسجام و وحدت به عنوان پیش نیاز اصلی در پیشبرد برنامه های توسعه ای هر منطقه نقش دارد و انسجام و یکدلی که میان مردم و مسئولان خراسان شمالی وجود دارد، زمینه را برای رشد، توسعه و پیشرفت این استان فراهم کرده است.

وی با اشاره به برخی پروژه ها و طرح های مهم خراسان شمالی نظیر توسعه پتروشیمی و اجرای راه آهن که در روند اجرا با مشکل و کندی مواجه شده اند، بر ضرورت رفع موانع پیش رو و تدوین راهکارهای لازم برای اجرای این طرح ها تاکید کرد و از معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی خود خواست جلساتی را در این خصوص برگزار کند.

استاندار خراسان شمالی نیز در این نشست با ارائه گزارشی از وضعیت استان گفت: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی میان مسئولان، نمایندگان مردم در مجلس، نهادها و دستگاه های استان وجود دارد و این همراهی و همدلی، رضایتمندی مردم استان را موجب شده است.

محمدعلی شجاعی با اشاره به وجود مدیریت یکپارچه و عدم اختلاف میان مدیران استان، افزود: نمونه بارز مدیریت یکپارچه و همدلی در استان، تقسیم کار مناسب و برنامه ریزی منظم در جریان وقوع سیل بود که به خوبی و با مشارکت مطلوب مردم مدیریت شد.

در این نشست نمایندگان مردم استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی نیز هر یک در سخنانی مهمترین مشکلات و دغدغه های اصلی استان را طرح و پیشنهادهایی را برای تکمیل و اجرایی شدن مهمترین طرح های استان از جمله پتروشیمی، راه آهن و چهار خطه شدن جاده بجنورد – جنگل گلستان ارائه کردند.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی، علیرغم داشتن ۳۰۱ کیلومتر مرز با کشور ترکمنستان، از داشتن گذرگاه مرزی محروم است.

۵۱۳۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.