رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خراسان شمالی از برگزاری اولین جشنواره ملی، پلیس در تراز انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، منطقه خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین رضا عرفانی در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی نمی خواستند که ملت ایران 40 سالگی انقلاب اسلام را ببینند و به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی، ملت ایران 40 سالگی انقلاب را جشن گرفتند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی مظهر حاکمیت انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: نیروی انتظامی تاکنون چهره خوبی در بین مردم و در جهان داشته و و نیروی انتظامی با حضور مردم است که موفق است.

به گفته وی نیروی انتظامی یکی از نهادهایی است که ارتباط زیادی با مردم دارد و موفقیت در این نهاد نیاز به کمک مردم و سایر سازمان ها دارد.

عرفانی با تاکید براینکه نیروی انتظامی ویترین سایر نیروهای مسلح است، ادامه داد: اگر نیروی انتظامی مقتدر و مردمی باشد، از خیلی از آسیب های اجتماعی که در کشور وجود دارد پیشگیری می شود و جامعه ای سالم خواهیم داشت.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خراسان شمالی بیان کرد: موضوعات جشنواره ملی پلیس در تراز انقلاب اسلامی پلیس مؤمن و خدا محور، پلیس ولائی و انقلابی، پلیس مدافع ارزش ها و.... است.

به گفته وی علاقه مندان می توانند در قالب پوستر، عکس، نقاشی، فیلم کوتاه، پویانمایی، خاطره، شعر و سرود و مقاله در این جشنواره شرکت کنند.

عرفانی اظهار کرد: مهلت ارسال آثار 30 آبان سال جاری است و علاقه مندان می توانند آثار خود را به صندوق پستی 619-15745 ارسال کنند.

وی با تاکید براینکه همایش ملی ناجا و نشست تخصصی استانی همزمان با هفته ناجا برگزار می شود، اظهار کرد: این نشست تخصصی و همایش در رابطه با ارسال مقاله ها در رابطه با موضوعات مختلف برگزار می شود که در این نشست تخصصی مقاله ها بررسی می شود و به همایش ملی ناجا راه پیدا می کند.

به گفته وی زمان ارسال آثار و مقالات به اتمام رسیده است، بررسی آن در نشست تخصصی استانی انجام می شود و جوایز آن برای اثر اول 400 هزار توامان و برای اثر دوم 200 هزار تومان است.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.