رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد خراسان شمالی گفت: ذهنیت های اشتباه موجب شده است که مردم بیلیارد را ورزشی برای پولدارها بشناسند.

محسن ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه خراسان شمالی، با اشاره به اینکه فیلم هایی که از صدا و سیما پخش می شود نیز در این ذهنیت بسیار موثر بوده است، اضافه کرد: مردم فکر می کنند رشته ورزشی بیلیارد مختص به افراد خاص است و فقط آنان می توانند در این ورزش فعالیت داشته باشند و این درحالی است که افرادی که دارای فکر ریاضی هستند در این رشته ورزشی بسیار موفق خواهند بود.

وی با بیان اینکه 500 ورزشکار در این رشته ورزشی وجود دارد، عنوان کرد: خراسان شمالی ظرفیت بسیار خوبی در این رشته ورزشی دارد و باید از ظرفیت این رشته ورزشی در استان به خوبی استفاده شود.

ابراهیمی با تاکید براینکه این رشته ورزشی برای افزایش تمرکز بسیار مفید است، اظهار کرد: افراد برای موفقیت در این رشته ورزشی باید در هنگام ورزش توجه ویژه ای به حرکات داشته باشند که همین امر موجب می شود تمرکز افراد نیز افزایش پیدا کند.

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد خراسان شمالی با اشاره به اینکه هفت سالن ورزشی برای این رشته در استان وجود دارد، ادامه داد: افزایش سالن های ورزشی نیازمند افزایش استقبال مردمی است.

وی با تاکید براینکه قول های حمایتی از فدراسیون گرفته شده است، تصریح کرد: به شرط گسترش ورزش حرفه ای اگر بخواهیم ظرفیت سالن های را افزایش دهیم، فدراسیون قول حمایت در خرید تجهیزات را به استان داده است.

ابراهی در رابطه با تعداد مربی های این رشته ورزشی بیان کرد: تاکنون ورزشکاران با توجه به اطلاعات قبلی و تجربه خود تمرین می کردند و در مسابقات نیز شرکت می کردند که امسال دوره ای برای علاقه مندان برگزار شد برای دریافت گواهی آموزشی که بعد از گذراندن دوره های بعد به عنوان مربی در استان فعالیت خواهند کرد.

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد خراسان شمالی با اشاره به اینکه حدود 50 ورزشکار در استان به صورت حرفه ای فعالیت می کنند، افزود: تاکنون سالن های ورزشی بولینگ و بیلیارد در استان برای خانم ها وجود نداشته است اما در حال پیگیر مجوزات این سالن ها برای خانم ها هستیم تا خانم ها نیز بتوانند در این رشته ورزشی فعالیت داشته باشند.

به گفته وی پس از آماده سازی زیر ساخت ها به دنبال حضور در آموزش و پرورش نیز خواهیم بود تا بتوانیم ذهنیت اشتباه در مورد این رشته ورزشی را از بین ببریم و علاقه مندان به این رشته بتوانند با شرایط بهتری در این استان به این ورزش بپردازند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.