رئیس هیئت بدنسازی خراسان شمالی گفت: تنوع تجهیزات برای ورزشکارانی که در این رشته ورزشی فعالیت می کنند در استان اندک است.

یونس نودهی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه خراسان شمالی، با اشاره به اینکه 12 هزارو 500 ورزشکار در استان در این رشته ورزشی فعالیت می کنند، بیان کرد: حدود سه هزار نفر از این ورزشکاران خانم ها هستند و مابقی ورزشکاران آقا هستند که حدود یک پنجم از جمعیت ورزشکار در این رشته ورزشی را خانم ها تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه از نظر فضاهای ورزشی در این رشته شرایط خوبی را دارا هستیم، گفت: به علت کمبود اعتبار در باشگاه ها، تجهیزاتی که در باشگاه های استان وجود دارد نیز تنوع کمتری دارد و همین مسئله موجب می شود تا ورزشکاران نتوانند از تمام امکانات این رشته ورزشی بهره مند شوند.

نودهی با تاکید بر اینکه 50 باشگاه در استان برای این رشته ورزشی وجود دارد، عنوان کرد: تعداد مربی های کارت دار در این رشته ورزشی 120 مربی است که در حال فعالیت هستند.

رئیس هیئت بدنسازی خراسان شمالی در رابطه با تعداد داورهای این رشته ورزشی در استان بیان کرد: 10 داور در این رشته ورزشی در استان فعال هستند که یک داور در سطح ملی، چهار داور درجه دو و بقیه داورها درجه سه هستند.

وی با تاکید براینکه از تمام رشته های ورزشی در رشته بدنسازی نیز فعالیت می کنند، افزود: بدنسازی رشته ورزشی است که ورزشکاران برای فعالیت مناسب در رشته ورزشی خود نیز نیاز دارند که از بدنسازی نیز استفاده کنند.

نودهی تاکید کرد: تجهیزات و فضاهایی که در این رشته ورزشی در استان وجود دارد شرایط استاندارد دارد اما نیاز است که برای تکمیل درخواست های ورزشکاران، تنوع نیز افزایش پیدا کند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.