امام جمعه بجنورد گفت: مسئولان خراسان شمالی هوای رسانه های استان را داشته باشند.

به گزارش ایسنا، منطقه خراسان شمالی، حجت السلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی در نماز عبادی و سیاسی جمعه در ادامه تاکید کرد: مسئولان باید حمایت های لازم را از روزنامه های استان داشته باشند چراکه قیمت کاغذ بالا رفته و این افراد تحت فشار هستند.

وی با اشاره به روز قلم افزود: در این جنگ فرهنگی قلم همانند سلاح است و افراد فعال در رسانه ها همچون رزمندگانی هستند که هم پیشگیری و هم درمان می کنند.

یعقوبی با بیان اینکه خداوند به قلم دستانی سوگند خورده که به رسالت خود به خوبی عمل کرده اند نه به قلم دستانی که مفت می نویسند، ادامه داد: اهالی اهل رسانه و قلم به دست ها مواظب باشند مطالبی را بنویسند که ذهن ها را گمراه نکنند.

وی به دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) نیز اشاره و اظهار کرد: حضرت معصومه(س) الگوی دختران مسلمان است و دختران ما باید خود را بپایند چراکه شیادان در کمین آن ها هستند تا دختران را از اسلام و حجاب دور کنند.

خطیب نماز جمعه بجنورد به دختران توصیه کرد: زمانیکه دختران وارد فضای مجازی می شوند  مراقب باشند، در حقیقت فضای مجازی همانند کشتارگاهی است که برخی در کمین نشسته اند تا دختران را صید کنند.

وی همچنین بیان کرد: این روزها آمریکا و اروپا به دست و پا افتاده است چراکه ضرب العجل ایران در حال به پایان رسیدن است، سخنانی که هم اکنون از آن شنیده می شود که حساب برای شما باز می کنیم اما نفت نمی خریم، اما این حساب به چه درد ما می خورد؟و باید مسئولان وزارت خارجه هوشیار باشند که فریب نخورند.

یعقوبی تصریح کرد: مطرح کردن مسائلی همچون موشک و هسته ای از سوی آمریکا و اروپا بهانه است و در حقیقت آن ها با اصل نظام مشکل دارند و از این موضوع هراس دارند که تمدن اسلامی جای آن ها را بگیرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.