حسن نوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دور دوم نظارت بر طرح های اشتغال روستاییان و عشایر استان آغاز شده که در آن، تمام طرح هایی که با استفاده از این تسهیلات در حال اجراست، مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد.
وی گفت: از مردم انتظار می رود در این نظارت ها کمک کار ما باشند و تخلفات و گزارش های احتمالی از انحراف طرح از اعتبارات تسهیلاتی مشاغل روستایی را به ما منعکس کنند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی تصریح کرد: مردم بیش از همه می توانند تخلفات و انحراف ها را شناسایی و ما را در جلوگیری از این روند همراهی کنند.
وی گفت: در دور نخست این طرح که پارسال اجرا شد، بررسی نشان داد که میزان انحراف طرح ها کمتر از 3 درصد است.
نوری افزود: چهار هزار طرح با استفاده از اعتبارات تسهیلاتی مشاغل روستایی و عشایری در استان اجرایی شده که برای آن، بیش از 2 هزار و 753 میلیارد ریال اعتبار تسهیلاتی پرداخت شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی تاکید کرد: هزینه کرد درست تسهیلات این حوزه از حساسیت و اهمیت زیادی برخوردار است و در صورت مشاهده تخلف و انحراف و عدم تحقق تعهدات، تسهیلات از مجری طرح بازپس گرفته شده و یا این وام با نرخ 18 درصد محاسبه می شود.
به گزارش ایرنا، پایین بودن نرخ سود تسهیلات روستایی و عشایری سبب اقبال به آن شده و با استفاده از این اعتبارات طرحهای بزرگ و ارزشمندی در حال اجرا است.
7185/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.