محمد زارعی هدک روز چهارشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: تلاش ها برای وصل مجدد شبکه برق و آب این روستاها ادامه دارد.
وی افزود: با تلاش های انجام شده راه های مواصلاتی اصلی بازگشایی شده اما، بارندگی همچنان ادامه دارد و با هر بارندگی و افزایش آب رودها احتمال بسته شدن راه ها وجود دارد.
وی از تخریب شدید جاده های بین مزارع خبر داد و افزود: برای ساخت این جاده ها نیاز به اعتبار و امکانات داریم.
وی با بیان این که راز و جرگلان 87 نقطه روستایی دارد، اظهار داشت: امیدوار بودیم مشکل کم آبی 14 روستای این شهرستان که با تانکر تامین می شد، با بارندگی های اخیر برطرف شود اما اکنون قطع آب برخی روستاها به علت سیلاب هم به این مشکل اضافه شده است.
به گزارش ایرنا به گفته اهالی محلی و بر اساس گزارش های مردمی آب و برق و خطوط تلفن و حتی تلفن همراه در بسیاری از نقاط روستایی این شهرستان از جمله روستاهایی مانند یکه سعود قطع است و مردم با تراکتورها در حال بازگشایی محور مواصلاتی این روستاها هستند.
به گفته مردم، وضعیت مجتمع شامیرزا و ساختمان های هم جوار در شهر یکه سعود و بازارچه حسن آباد خطرناک است و اگر سیل جدیدی در راه باشد با توجه به نبود دیواره ساحلی احتمال دارد این ساختمان ها با خطر مواجه شوند.
شهرستان مرزی راز و جرگلان با 70 هزار نفر جمعیت در فاصله 120 کیلومتری مرکز این استان واقع است.
بارش های بهاری و جاری شدن سیلاب ها تاکنون در مجموع در حدود 2 هزار میلیارد ریال خسارت به شهرستان راز و جرگلان وارد کرده است.
ب/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.