به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، ولی الله حیاتی روز سه شنبه اظهار کرد: استاندار دیروز در بازدید از مرکز نگهداری نوجوانان پسر «طنین احسان» پس از شنیدن مشکلات آنان، دستور رسیدگی به مطالبات آنان را صادر کرده بود.
وی با اشاره به برگزاری جلسه با مدیران اجرایی مربوط برای حل این مشکلات، افزود: برگزاری کلاسهای آموزشی تقویتی از جمله خواست های این نوجوانان بود که با هماهنگی ایجاد شده این کلاسها در محل اقامت آنان برپا شده است.
وی ادامه داد: در بخش درمان نیز برای تک تک این نوجوانان پرونده پزشکی تشکیل شد تا تمامی مراحل درمان آنان به طور رایگان پیگیری شود.
حیاتی تصریح کرد: در بخش ورزش نیز علاوه بر تامین امکانات ورزشی در محل اقامت، امکان استفاده آنان از سالن های ورزشی و استخر شهرستان بجنورد به طور رایگان فراهم شد.
وی خاطرنشان کرد: اختصاص زمین برای ساخت مجتمع خیران بجنورد از دیگر خواست ها بود که زمین مورد نیاز به خیر متقاضی تحویل شد تا با کمک استان در کوتاه ترین زمان ممکن این مرکز ایجاد شود.
وی مطرح کرد: تامین اعتبار برای رفع نواقص پروژه های نیمه تمام مربوط به این مرکز نگهداری توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی از دیگر مصوبات نشست با مدیران استانی بود.
حیاتی تاکید کرد: استاندار خراسان شمالی به رسیدگی به امور محرومان اهتمام ویژه ای دارد و طرح ویژه وی در خصوص این افراد در هفته آینده رونمایی و در سطح استان اجرایی می شود.
خراسان شمالی 863 هزار نفر جمعیت دارد که 44 درصد آنان در نواحی روستایی زندگی می کنند.
ب/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.