به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، ولی الله حیاتی روز سه شنبه در جمع اعضای هیات رئیسه شورای روابط عمومی های استان افزود: مردم از طریق روابط عمومی ها در جریان جزء جزء سیاست های دولت قرار می گیرند.
وی روابط عمومی ها را مشاوران امین مدیران دستگاه های اجرایی خواند و گفت: روابط عمومی باید مسائل را بدون تحریف به مدیر خود انتقال دهد تا در خصوص آنا تصمیم گیری درستی صورت گیرد.
حیاتی از روابط عمومی ها به عنوان نقطه اتصال مردم و دستگاه های اجرایی یاد کرد که باید تمام کم و کاستی های مردم را احصا کرده و به مدیران خود منتقل کرده و بازخورد آن را نیز به مردم ارائه کنند.
معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی با تمجید و اعلام حمایت از سرپرست جدید روابط عمومی استانداری، وی را فردی صاحب نظر، صاحب قلم و اندیشه دانست و ابراز امیدواری کرد که با حضور وی مشکلات حوزه روابط عمومی های استان حل شود.
سرپرست روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی نیز در این نشست گفت: از 20 سال پیش برای ارتقای حوزه روابط عمومی ها، اقدامات خوبی انجام شده و با توسعه ارتباطات، روزنامه ها و مطبوعات، روابط عمومی ها نیز به سمت و سوی مدیریت افکار عمومی هدایت شده اند.
علی قلی زاده افزود: روابط عمومی ها، مشاوران مدیران در حوزه مدیریت افکار عمومی هستند و با توجه به تغییرات سریع ارتباطات این عزیزان دائما سعی می کنند همیشه ارتباطی روان و سریع بین مردم و مسئولان برقرار باشد.
وی خاطرنشان کرد: در شرایط امروز جامعه که شایعات و اخبار کذب وجود دارد باید نقش روابط عمومی ها را جدی گرفت و با تمامی رسانه ها تعامل داشت.
چهارشنبه 25 اردیبهشت ماه، با برگزاری انتخاباتی با حضور تمام مدیران روابط عمومی سازمانها و دستگاه های استانی در سالن همایش های استانداری خراسان شمالی، اعضای هیات رئیسه جدید این نهاد برگزیده خواهند شد.
5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.