سیاوش وحدت سه شنبه اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات این واحدهای صنعتی اقدامات مختلفی انجام شده که تشکیل ستادهای اقتصاد مقاومتی استانی بخشی از این اقدامات است.
وی افزود: در راستای کاهش مشکلات واحدهای صنعتی در استان هم اکنون ستاد حامی نیز تشکیل شده است که واحدهای صنعتی می توانند در آن ثبت نام کنند.
وی اهداف این ستاد را تعامل نظام‌مند و مستمر قوه قضائیه با فعالان بخش خصوصی دانست و افزود: برای اطلاع از مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی تولید، سرمایه‌گذاری، اشتغال و سایر سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، دبیرخانه ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه این سامانه را طراحی کرده است.
وی اظهار داشت: واحدهای صنعتی با ثبت نام در این سامانه می توانند از حمایت‌های لازم برای رفع مسائل و مشکلات حقوقی ـ قضایی سرمایه‌گذاری و ایجاد هماهنگی و انسجام در امور مشاوره، کارشناسی و داوری مربوط مربوط به دعاوی و اختلافات پرونده‌های تجاری و اقتصادی به طور مستقیم اقدام کنند.
خراسان شمالی دارای 9 شهرک و 6 ناحیه صنعتی است.
تنها منطقه ویژه اقتصادی استان نیز در بجنورد با گستره 350 هکتار تعریف شده که مرحله نخست آن 49 هکتار وسعت دارد و در ایام دهه فجر سال 97 به بهره برداری رسید.
خراسان شمالی 242 واحد تولیدی در 15 شهرک، ناحیه صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی دارد.
ب/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.