حمید جوان روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این ماشین آلات شامل لودر، گریدر، سواری و کامیون در مسیر روستاهایی که به محض بارش باران سریع دچار آسیب و سیل می شوند به صورت 24 ساعته مستقر شدند.
وی با بیان اینکه هم اکنون 35 نیروی راهداری در شیفت های مختلف برای ارائه خدمات بهتر در راه های روستایی مستقر و مشغول خدمت رسانی هستند گفت: بیشتر نیروها در مناطق آسیب پذیر بخش قوشخانه مشغول به خدمت هستند زیراکه با هر بارندگی شن ها وارد جاده می شود.
جوان افزود: با توجه به پیش بینی‌های صورت گرفته اقدامات لازم در خصوص مقابله با وقوع سیلاب‌های احتمالی انجام شده و تیم‌های مختلف راهدار به آحاد شهروندان خدمات ارائه می‌دهند به نحوی که شاهد حضور پررنگ آنان هستیم.
سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان گفت: با توجه به بارندگی های رگباری از عصر دیروز تاکنون، هم اکنون مشکل حاد و چندانی در تردد ایجاد نشده است.
روستائیان شیروان روز جمعه گله گوسفند 100 راسی را از سیل نجات دادند.
به گزارش ایرنا براساس برآوردهای اولیه، سیل از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 58 میلیارد ریال خسارت به حوزه های مختلف وارد کرده است.
شیروان در 60 کیلومتری شرق بجنورد، از شهرستان های سیل خیز خراسان شمالی است و بر اساس هشدارهای هواشناسی احتمال بروز خطر سیل همچنان وجود دارد.
7186/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.