به گزارش ایرنا امین رضا مرآتی عصر پنجشنبه در آیین گرامیداشت سومین سالگرد شهادت شهید ارتشی مدافع حرم، سرهنگ دوم مرتضی زرهرن، افزود: دلاوران ارتش و سپاه پاسداران ایران در منطقه حضوری موثر و مقتدرانه دارند و از اینکه آنهااز سر استیصال ما را تروریست بخوانند، پروایی نداریم.
وی گفت: ایران اسلامی قدرتی عظیم دارد که برگرفته از اقتدار ارتش و سپاه است و ما این قدرت را مدیون خون شهدا هستیم. وی اظهار داشت: در درون مرزها نیز آنچه باید مد نظر باشد وحدت و همبستگی ملی برای حفظ اقتدار جمهوری اسلامی و نیز رونق اقتصادی است.
مرآتی افزود: برای حفظ دستاوردهای بزرگ انقلاب، باید رونق اقتصادی و تولید داشته باشیم و انسجام ملی را تقویت کنیم.
نماینده عالی دولت در شیروان گفت: کسانی که امروز شهدای حرم خوانده می شوند با حضور خود در برابر دشمنان، از انحراف در دین و مخدوش شدن چهره اسلام جلوگیری کردند.
در آیین سومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم سرهنگ مهندس مرتضی زرهرن، که جوار امامزاده حمزه رضا(ع) شیروان برگزار شد، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و خانواده معظم شهدا حضور داشتند.
شهید زرهرن، نخستین تکاور ارتش و چهارمین شهید مدافع حرم خراسان ‌شمالی در 24 تیرماه 58 در شیروان چشم به جهان گشود و در همان سن کودکی پدر خود را از دست داده بود.
وی 28 اسفندماه سال 94، برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) راهی سوریه شد و 21 فروردین 95، در درگیری با گروهک تروریستی و تکفیری داعش به درجه رفیع شهادت نائل شد.
بنا به تصمیم خانواده این شهید بزرگوار، هزینه برگزاری مراسم سومین سالگرد سرهنگ شهید مرتضی زرهرن، برای یاری رساندن به مردم سیل زده اختصاص یافت.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت 636 شهید و 1500 جانباز تقدیم نظام اسلامی کرده و 107 آزاده سرفراز دارد.
7186/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.