علی اصغر بدیعی مقدم روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این افراد امروز برای انجام ماموریت و بازگشایی راه های مواصلاتی روستاهای سیل زده بخش مانه، به سمت روستای خرتوت و دهستان شیرین سو در حرکت بودند که متاسفانه دچار سانحه واژگونی خودرو شدند.
وی افزود: این راهدارن مصدوم و راهی بیمارستان شدند.
بدیعی مقدم در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اقدامات انجام شده توسط راهداران این استان در بحران سیلاب گفت: از ابتدای بحران سیلاب، سه هزار و 550 نفر توسط راهداران از سیل عبور داده شدند و به 690 دستگاه ماشین های امداد رسان و شخصی برای عبور از سیلاب امداد رسانی شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی افزود: در این مدت 237 محور روستایی بازگشایی کلی شده است.
بدیعی مقدم، اجرای خاکریز در حاشیه راه ها که دچار آب شستگی شده بود به میزان 21 هزار و 290 مترمکعب و بازگشایی 480 کیلومتر قنوهای حاشیه راه را از دیگر اقدامات انجام شده توسط راهداران بوده است.
وی، تعداد اکیپ های راهداری درگیر در بحران سیلاب را یکهزار و 489 نفر روز عنوان کرد و گفت: در این مدت رسوب برداری و تیغ زنی در محورها به طول یکهزار و 549 کیلومتر انجام شده است.
وی با اشاره به ریزش کوه بر اثر بارندگی گفت: ریزش برداری ترانشه ها به میزان بیش از 20 هزار مترمکعب از دیگر اقدامات انجام شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، بازگشایی دهانه 152 دستگاه پل، نصب سه هزار و 40 عدد علایم ایمنی شامل رفلکتور،تابلو، استوانه ایمنی و اصلاح نشست ایجاد شده در 17 دستگاه ابنیه فنی با آسفالت یا بتن را از اقدامات انجام شده برای تامین ایمنی تردد در مسیرهای سیل زده استان عنوان کرد.
به گزارش ایرنا، سیلاب اخیر بیش از 60 هزار میلیارد ریال خسارت به خراسان شمالی تحمیل کرده است.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.