به گزارش ایرنا به نقل از روز چهارشنبه روابط عمومی جهاددانشگاهی استان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسار شمالی ایجاد دفاتر تسهیل‌گری و توسعه محلی را گامی ارزشمند در راستای بهبود زندگی مردم در مناطق حاشیه‌ای ذکر کرد و گفت: راه‌اندازی دفاتر تسهیل‌گری با هدف افزایش مشارکت‌های اجتماعی است.
ولی الله حیاتی با اشاره به اینکه سه دفتر تسهیل گری و توسعه محلی در مناطق حاشیه شهر بجنورد افتتاح شد، اظهار داشت: هدف این دفاتر برقراری پل ارتباطی بین مردم و دولت است.
وی افزود: در این دفتر چند کارشناس حضور دارند و مشکلات مردم این مناطق را رصد و به دستگاه های دولتی منعکس می کنند.
حیاتی ادامه داد: مردم نیز باید به این دفاتر کمک کنند و به آنها اطلاعات دقیق بدهند تا برای حل کاستی ها و کمبودها تلاش شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: نیازهای این مناطق احصا و اولویت بندی می شود تا با اعتباراتی که دولت می گذارد بخشی از مسائل و مشکلات مناطق حاشینه نشین در استان حل شود.
وی با تاکید بر همکاری دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و سایر دستگاه ها و اداره ها برای مرتفع شدن مسائل و مشکلات محلات و ارتقای کیفیت زندگی در آنها، اظهار داشت: با همیاری دستگاه ها، مسائل اجتماعی، فرهنگی، عمرانی و زیرساختی رصد حل می شود.
علاوه بر این دفتر دو دفتر تسهیل گری و توسعه محلی در مناطق باقرخان و جوادیه بجنورد راه اندازی شد.
3007/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.