محمد زارعی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به دستور استاندار در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان مبنی بر حل مشکل قطعی راه های ارتباطی روستایی، تلاش خواهیم کرد با کمک ارتش این راهها تا فردا باز و تردد در آن امکانپذیر شود.
استاندار خراسان شمالی دیشب در نشست شورای هماهنگی ستاد بحران استان تاکید کرده بود که با توجه به کاهش بارندگی ها، تا سه روز دیگر نباید راه دسترسی هیچ روستای استان قطع باشد.
فرماندار راز و جرگلان گفت: هم اکنون در حال بارگیری تجهیزات و ماشین آلات ارتش برای انتقال به خطه مرزی راز و جرگلان هستیم تا از آن برای گشودن راهها و برقراری امکان دسترسی به این روستاها استفاده شود.
زارعی در مورد محورهای مواصلاتی 2 روستای سیلزده دیگر منطقه گفت: امکان دسترسی به این روستاها با شرایط فعلی و در کوتاه مدت امکانپذیر نیست ولی تا چند روز آینده، مشکل این مسیرها نیز برطرف و راه ارتباطی آنها گشوده خواهد شد.
وی، اقدامات دستگاهها و نهادهای خدمات رسان به روستاهای درگیر سیل در این شهرستان را قابل تقدیر خواند و افزود: کمک های مردم سایر شهرستان ها و خود اهالی در این روزها در یاری رساندن به افراد سیل زده درخور توجه و سپاس بوده است.
سیلاب در روزهای گذشته به شهرستان راز و جرگلان هزار و 650 میلیارد ریال خسارت وارد کرده است.
شهرستان 70 هزار نفری راز و جرگلان به مرکزیت شهر راز، در 120 کیلومتری شمال بجنورد، در مجاورت مرز ترکمنستان قرار دارد.
ب/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.