ابوالفضل محبان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به پیش بینی بارندگی و ورود سامانه جدید بارشی به استان، اکنون کار ذخیره سازی و دپوی اقلام مختلف مورد نیاز سیل زدگان انجام شده است.
وی گفت: 10 تیم در روستاهای شهرستان راز و جرگلان و 15 تیم در روستاهای شهرستان مانه و سملقان مستقر هستند تا نسبت به امداد رسانی نهایی و شناسایی افراد جامانده از امداد رسانی مبادرت دارند.
وی گفت: برای امداد رسانی، 175 نیروی امدادی در قالب 45 تیم با 45 دستگاه خودروی امدادی در شهرستان های مانه و سملقان و راز و جرگلان حاضر شدند و تا کنون 410 دستگاه چادر، سه هزار و 650 تخته پتو، چهار هزار و 542 کیلوگرم نایلون، 500 بسته غذایی و حدود 2 هزار عدد کنسرو در روستاهای سیل زده شهرستان های مانه و سملقان و راز و جرگلان توزیع شده است.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با تاکید بر اینکه شرایط روستاها به پایداری رسیده است گفت: امدادگران این جمعیت پس از ارزیابی های اولیه بلافاصله توزیع جیره های غذایی 24 و 72 ساعته را انجام دادند.
بر اساس این گزارش در سیلاب هفته گذشته، 17 روستای استان خراسان شمالی با بیش از 15 هزار نفر جمعیت درگیر مسائل ناشی از آن شدند.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.