جواد نظری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به جاری شدن سیلاب و قطع شدن راه ارتباطی حدود 20 روستای شهرستان مانه و سملقان، تامین یک فروند بالگرد درخواست شده است.
وی افزود: دیروز یک فروند بالگرد قرار بود در استان حضور یافته و اقلام امدادی برای روستاهای حادثه دیده بارگیری شود اما به علت شرایط نامساعد جوی، این بالگرد زمین گیر شد.
نظری با اشاره به قطع برق روستاها اظهار داشت: سیلاب به تاسیسات شرکت برق در روستاها خسارت وارد کرد و برق شمار زیادی از روستاها را قطع کرد.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی افزود: مشکل برق برخی از روستاها حل شد اما هنوز چند روستا با این مشکل روبه رو هستند.
بر اساس این گزارش، امروز هم یک فروند بالگرد که برای بارگیری اقلام مورد نیاز سیل زدگان، به مقصد خراسان شمالی پرواز کرده بود، به علت شرایط آب و هوایی نتوانست در این استان بنشیند.
به گزارش ایرنا، بارندگی های هفته جاری سبب سیلابی شدن مسیل ها و وارد شدن خسارت در شهرستان های راز و جرگلان و مانه و سملقان شده است.
هواشناسی خراسان شمالی برای روزهای آتی پیش بینی بارش کرده و نسبت به سیلابی شدن مسیل ها و آبگرفتگی معابر در استان هشدار داده است.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.