محسن نجات بامداد سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دیشب امدادگران هلال احمر استان در چند حادثه به یاری حادثه دیدگان شتافتند که این حوادث شامل برف و کولاک، سیلاب و حوادث جاده ای بود.
وی با بیان اینکه بیشترین مشکل برف و کولاک در محور بجنورد- شوقان بود، تصریح کرد: شب گذشته ده ها دستگاه خودرو در این مسیر فرعی گرفتار در برف بودند که امدادرسانی به آنان تا ساعاتی پس از نیمه شب ادامه داشت.
وی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر استان در حادثه برف و کولاک شب گذشته در هفت محور به 64 نفر از مسافران جاده ای امداد رساند.
نجات اظهار داشت: همچنین دیروز به 6 مورد تصادف جاده ای توسط جمعیت هلال احمر امداد رسانی شد که بیشتر آن واژگونی خودرو بود که در این حوادث 28 نفر مصدوم شدند.
وی افزود: امدادگران این جمعیت در 2 مورد حادثه سیل و آبگرفتگی منازل روستایی در مناطق سنخواست و اسفراین نیز 17 نفر را نجات دادند.
نجات گفت: با دریافت گزارش گم شدن 2 چوپان در ارتفاعات مانه و سملقان، تیم های امداد کوهستان این جمعیت دیشب به منطقه اعزام شدند که متاسفانه هنوز یکی از این مفقود شدگان پیدا نشده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: در مجموع دیروز و دیشب این جمعیت با به کارگیری 24 تیم در حادثه های مختلف امدادرسانی کرد.
7185/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.