سرهنگ حسین جعفری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به پیشرفت فناوری و تهدیداتی که از این ناحیه متوجه این طرح است، این پروژه باید از اولویت خارج شود.
وی با اشاره به اظهار نظر شهردار مبنی بر ایجاد این استخر در راستای سلامت بیشتر بانوان، افزود: شیوه های مختلفی برای ارتقای سلامت بانوان و تامین ویتامین دی مورد نیاز آنان وجود دارد که می توان از آن طریق اقدام کرد.
سرهنگ جعفری با بیان اینکه بهره برداری از این استخر جای تامل دارد، گفت: تا امروز هیچ گونه پاسخ مثبتی در رابطه با امنیت این استخر به شهرداری داده نشده است.
به گزارش ایرنا، شهردار بجنورد هفته گذشته با بیان اینکه امنیت استخر روباز بانوان در بش قارداش از پادگان بیشتر است، مدعی شد که تمهیدات لازم برای امنیت این فضا دیده شده که به تایید رئیس پلیس امنیت استان نیز قرار گرفته است.
روح الله براتیان در عین حال به خبرنگار ایرنا گفت:اگر مراجع قانونی پروژه استخر روباز بانوان را قابل بهره برداری ندانند می توان با صرف 400 هزار ریال و تغییر تابلو آن به «برادران» مشکل را حل کرد.
وی افزود: استخر بانوان امکانی است که برای بانوان این شهر ایجاد شده و از کسانی که خود را نگران می دانند درخواست داریم برای بهره برداری زودتر این طرح، عیوب آن را اعلام کنند تا رفع شود.
شهردار بجنورد اظهار داشت: تاکنون پنج میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار برای طرح استخر روباز بانوان هزینه شده و این درحالی است که برای کل مجموعه بش قارداش 10 میلیارد ریال هزینه شده است.
براتیان از افتتاح این استخر بعد از ایام نوروز خبر داد و گفت: این مجموعه به دلیل استفاده از آب جاری هیچ گونه مشکل بهداشتی هم ندارد.
وی اظهار داشت: رئیس پلیس امنیت از همان ابتدای اجرای طرح به عنوان مشاور در کنار پروژه بوده و تمام مباحث امنیتی در آن لحاظ شده است.
شهردار بجنورد گفت: این پارک فقط یک راه ورودی دارد و برای امنیت کامل آن دورتادور استخر به طول حدود 50 متر خندق ایجاد و فنس کشی شده و حتی سیم خاردار پادگانی نیز دور آن کشیده شده و در نهایت با دیوار محصور شده است.
وی افزود: با تمام این‌ مباحث اگر کسی قرار است از تمام این موانع عبور کرده و به استخر برسد وظیفه مراجع قانونی است که برخوردهای لازم را انجام دهند.
استخر روباز بانوان بجنورد در بوستانی با گستره پنج هزار مترمربع در ضلع شمال شرقی بوستان بش‌قارداش اجرا و آماده افتتاح شده است.
ط/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.