به گزارش ایرنا محمود ثمینی روز چهارشنبه در نشست شورای اداری اظهار داشت: کالاهای اساسی با نرخ مصوب از سوی دولت به طور مستمر تا پایان امسال و تا بازار به حالت تعادل برسد، توزیع خواهد شد.
وی بر فرهنگ سازی مصرف نیز در سطح جامعه تاکید کرد و افزود: بعضا برخی از خانوارها نیاز کاذب دارند و اقدام به خرید بیش از مصرف می کنند که این امر مشکلاتی ایجاد خواهد کرد.
فرماندار شهرستان بجنورد از مردم خواست تا کمک کنند شرایط بهبود یابد، افزود: هم اکنون دولت تلاش می کند تا کالاهای اساسی با قیمت مناسب به دست افراد نیازمند و کم درآمد برسد اما گاهی مراجعه ها به شکل خاص و غیر طبیعی انجام می شود که این امر باید ساماندهی شود.
ثمینی با بیان اینکه تولید کننده ها هم اکنون همراهی کامل را دارند گفت: به اندازه کافی اقلام مورد نیاز در استان وجود دارد و توزیع نیز خواهد شد.
وی در ادامه با بیان اینکه مردم از برخی از بی عدالتی ها گلایه دارند افزود: در بیانیه رهبر معظم انقلاب به مبارزه با فساد اداری، اخلاقی و اختلاس تاکید شده است و یکی از محور هایی که رهبر سفارش کرده عدالت است.
وی اظهار داشت: گسترش علم و پژوهش، اهمیت به جوانان، بکارگیری جوانان در امور اجرایی، حفظ استقلال، آزادی، توجه به اقتصاد، تغییر سبک زندگی، پرهیز از مصرف گرایی و تجمل گرایی، پرهیز از رفاه بیش از حد از جمله تاکیدات رهبری در بیانیه است.
وی بر توجه فنی و حرفه ای تاکید کرد و افزود: دولت در این خصوص تلاش می کند که تمامی دستگاه ها در این خصوص باید همکاری لازم را داشته باشند تا این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

* جوانان به دنبال صندلی نباشند
فرماندار شهرستان بجنورد با بیان اینکه اکنون جوانان با واسطه های فراوان دنبال صندلی برای کار هستند گفت: این ایراد بر ما مسئولان وارد است که فرهنگ کار را درست فرهنگ سازی نکرده ایم.
ثمینی از دستگاه ها و اداره ها خواست تا امنیت لازم را برای خودروها و امکانات اداری در ایام نوروز فراهم کنند و گفت: تمامی اداره ها باید به دوربین مداربسته تجهیز شوند.
وی اظهار داشت: تمامی مسئولان خدمات رسان باید در ایام تعطیلات پای کار باشند و سایر دستگاه ها نیز باید حالت شیفت را داشته باشند، نباید هیچ کاری بر زمین بماند.
3007/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.