روح الله براتیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اگر مرجع قانونی اعلام کند که پروژه استخر روباز قابل بهره برداری نیست با 400 هزار ریال که صرف هزینه بنر تغییر نام این استخر به ' برادران' می شود، مشکل را حل کرد.
وی افزود: استخر بانوان امکانی است که برای بانوان این شهر ایجاد شده و باید قدر آن را بدانیم بنابراین از کسانیکه خود را نگران می دانند می خواهیم برای بهره برداری زودتر این پروژه عیوب آن را اعلام کنند تا رفع شود و اشکال تراشی بی جا نکنند.
شهردار بجنورد اظهار داشت: تا الان پنج میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار برای پروژه استخر روباز بانوان هزینه شده است این درحالی است که برای کل مجموعه بش قارداش 10 میلیارد ریال هزینه شده است.
براتیان از افتتاح این استخر بعد از ایام نوروز خبر داد و گفت: این مجموعه هیچ گونه مشکل بهداشتی هم ندارد.
وی اظهار داشت: رئیس پلیس امنیت از همان روز اول به عنوان مشاور در کنار پروژه بوده و تمام مباحث امنیتی در آن لحاظ شده است.
شهردار بجنورد گفت: این پارک فقط یک راه ورودی دارد و برای امنیت کامل آن دورتادور استخر در دامنه حدود 50 متر خندق ایجاد و فنس کشی شده و حتی سیم خاردار پادگانی نیز دور آن کشیده شده و در نهایت دیوار بسته شده است.
وی افزود: با تمام این‌ مباحث اگر کسی قرار است از تمام این موانع عبور کند و به استخر برسد وظیفه مراجع قانونی است که برخوردهای لازم را انجام دهند.
براتیان گفت: با این وجود اگر باز هم هر گونه ایرادی به پروژه وارد است حاضریم رفع کنیم تا هر چه زودتر مورد استفاده بانوان شهر قرار گیرد.
بجنورد 220 هزار نفر جمعیت دارد.
ط/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.