به گزارش ایرنا، معاون عمرانی و امور برنامه ریزی فرماندار شیروان در این آیین با اشاره به وجود نشاط، شور و آرمان‌خواهی در نوجوانان و جوانان ایرانی، گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس جوانان ما با این سه ویژگی در مقابل دشمن ایستادگی کردند.
صمد ایزانلو با بیان اینکه وجود 36 هزار دانش‌آموز شهید در کشور برگرفته از ویژگی جوانان است، اظهار داشت: امروز بصیرت و آگاهی نوجوانان و جوانان ما از تمام دوره‌های تاریخ ایران بالاتر و بیشتر است.
وی گفت: ما وظیفه داریم که روشنگری کنیم و جوانان امروز را از نیت شوم دشمن و توطئه‌ های آن‌ ها برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی آگاه سازیم تا با بصیرت کامل در برابر تهدیدهای دشمنان ایستادگی کنند.
ایزانلو با اشاره به اینکه تنها راه مقابله با استکبار و زورگویان مبارزه و ایستادگی است افزود: معلمان و مربیان باید دانش آموزان را در برابر هجمه‌ های فرهنگی دشمن مقاوم سازند تا این که دشمنان این مرز بوم نتوانند به اهداف شوم خود دست یابند.
سردار شهید محجوب که تا مقطع فوق دیپلم رشته ابتدایی تحصیل کرده بود پیش از آن به عنوان کارمند آموزش و پرورش، مربی قرآن، مربی پرورشی، مدیر مدارس و مسوول امور تربیتی خدمت کرده بود.
این شهید قائم مقام فرمانده گردان قدرت الله لشکر 5 نصر، در 29 اردیبهشت سال 1365 در منطقه عملیاتی مهران بر اثر اصابت ترکش، کالبد خاکی را شکافت و به دیدار شاهد ازلی پرکشید.
شهرستان شیروان در دوران دفاع مقدس 636 شهید و یکهزار و 500 جانباز تقدیم نظام کرده و هم اکنون 107 آزاده دارد.
7186/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.