سرهنگ علیرضا حسین زاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این خودرو ساعتی قبل به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه در مسیر شیروان - بجنورد واژگون شد که راننده و 2 سرنشین آن جان باختند.

* محورهای استان لغزنده است
سرهنگ حسین زاده به وضعیت راه های استان اشاره کرد و افزود: هم اینک عمده محورهای ارتباطی منتهی به بجنورد بارانی و لغزنده است که به رانندگان توصیه می شود نکات ایمنی و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.
به گزارش ایرنا؛ با توجه به ورود سامانه بارشی به استان و پیش بینی بارش های رگباری، شورای مدیریت بحران استان و فرمانداری ها برای امدادرسانی در حادثه های احتمالی به حالت آماده باش درآمده اند.
بر اساس پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی جو ناپایداری از امروز تا روز شنبه بر استان حاکم می شود که به دنبال بارندگی شدیدی به ویژه در نواحی جنوبی استان پیش بینی می شود.
این سامانه سبب رگبار باران، رعد و برق و در پاره ای نقاط تگرگ شده و در ارتفاعات و نقاط سردسیر هم برف و مه پیش بینی شده است.
فعالیت سامانه بارشی امروز بعد از ظهر تا اوایل صبح پنجشنبه شدت دارد، همچنین جمعه بعدازظهر تا اواسط روز شنبه در پاره ای نقاط آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها مورد انتظار است و در ارتفاعات و نقاط کوهستانی احتمال کولاک برف، لغزندگی جاده ها و کاهش دید پیش بینی می شود.
استان 863 هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.
ط/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.