سیدحسن ابوالحسنی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اجرای مرحله اول طرح نظارتی نوروز 98 از ابتدای بهمن ماه در حال انجام است و اکنون روزانه 17 گروه بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی استان را بر عهده دارند.
وی با بیان اینکه در آستانه نوروز، نظارت بازرسان بر بازار استان شدت می یابد تصریح کرد: بازرسی ویژه نوروزی از واحدهای صنفی و غیرصنفی استان از 10 اسفند آغاز می شود و در این طرح، 12 گروه بازرسی در مرکز استان و تعداد 11 گروه هم در شهرستان ها در دو نوبت نحوه عرضه کالا را رصد می کنند.
ابوالحسنی خاطرنشان کرد: رسیدگی به گزارش های مردمی و شکایات در خصوص وقوع تخلفات اقتصادی بازار شب عید، به صورت ویژه و خارج از نوبت انجام می شود.
وی خاطرنشان کرد: در طرح نوروزی روزانه 2 گروه بازرسی در واحد ستاد خبری برای رسیدگی به گزارش ها و شکایات مردمی در مرکز استان فعال است.
وی اظهار داشت: برنامه ریزی لازم برای بازرسی دقیق سطح بازار انجام و به اتحادیه های مربوطه اعلام شده تا ضمن اعلام به واحدهای صنفی زیرمجموعه بر رعایت قانون نظام صنفی و مواردی چون نصب برچسب، صدور فاکتور و رعایت درصد سود را مد نظر داشته باشند.
سرپرست اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی تاکید کرد: بازرسان با تخلف از جمله گرانفروشی، عدم درج قیمت، کم فروشی و تقلب به جد برخورد می کنند.
قشر 68 هزار و 275 نفری بازاری خراسان شمالی زیر نظر 133 اتحادیه در هفت اتاق اصناف فعالیت دارند.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.