علی اصغر هدایتی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان تسهیلات به سه هزار و 341 طرح در بخش های مختلف کشاورزی، خدمات و ... پرداخت شده است.
وی افزود: از مجموع تسهیلات پرداختی بیشترین آنها توسط بانک کشاورزی با 923 میلیارد و 706 میلیون ریال به یک هزار و 151 طرح بوده است.
هدایتی گفت: همچنین بانک توسعه تعاون با 531 میلیارد و 797 میلیون ریال برای 789 طرح، صندوق کارآفرینی امید با 346 میلیارد و 80 میلیون ریال برای 566 طرح و پست بانک با 330 میلیارد و 863 میلیون ریال برای 835 طرح در ردیف های بعدی بیشترین تسهیلات پرداختی اشتغال روستایی قرار دارند.
هدایتی سهمیه خراسان شمالی در تسهیلات اشتغال را سه هزار و 750 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در مرحله اول 70 درصد این مبلغ معادل 2 هزار و 630 میلیارد ریال اختصاص یافت که میزان تخصیص یافته به استان 50 درصد این مبلغ معادل یک هزار و 310 میلیارد ریال بوده است.
وی افزود: بر اساس قول های داده شده بقیه این تسهیلات باید تا هفته گذشته واریز می شد که هنوز به بانک های استان تخصیص نیافته و امیدواریم تا اواخر این هفته به استان تزریق شود.
رئیس کمیسیون هماهنگی بانک های خراسان شمالی اظهار داشت: هم اکنون طرح ها آماده و در تمام شعب بانک ها گرفته شده و به محض ابلاغ مابقی تسهیلات به متقاضیان پرداخت می شود.
13 بانک در کمیسیون بانک های دولتی خراسان شمالی عضو هستند.
به گزارش ایرنا؛ با تاکید و دستور استاندار خراسان شمالی در نیمه دوم دی ماه امسال، روند پرداخت تسهیلات روستایی سرعت بالایی به خود گرفته به طوری که رتبه استان در زمینه شمار طرح های مصوب در همان ابتدای روند پرداخت از جایگاه 17 در 22 دی ماه، به رده 2 استان های کشور در هفته اول اسفندماه رسیده است.
استان 863 هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.
ط/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.