معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش‌ و پرورش خراسان شمالی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نمایش فیلم های رشد که از دیروز آغاز شده تا نهم ماه جاری برای مخاطبان، که دانش آموزان و خانواده ها هستند، دامه دارد.
قنبرعلی خوش آینه افزود: فیلم های رشد در 30 مرکز ثابت به نمایش گذاشته می شود و علاوه بر آن 2 هزار مدرسه استان نسبت به نمایش این آثار مبادرت دارند.
وی اظهار داشت: فیلم های رشد به صورت دی.وی.دی در اختیار قرار گرفته و قابلیت کپی کردن دارد و به تعداد کافی برای گروه های سنی مختلف و مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم به نمایش گذاشته می شود.
وی با بیان اینکه امکانات و ظرفیت های برخی دستگاه های اجرایی برای برگزاری بهتر این رویداد به کار گرفته شده، گفت: خوشبختانه همکاری دستگاه های اجرایی در این خصوص خوب است.
خوش آینه افزود: پارسال 100 هزار نفر از فیلم های جشنواره رشد در استان دیدن کردند که پیش بینی می شود امسال این رقم به 110 هزار نفر برسد.
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش‌ و پرورش خاطرنشان کرد: جشنواره فیلم های رشد یکی از ریشه دارترین و پرمخاطب ترین جشنواره های سینمایی کشور است.
165 هزار دانش آموز خراسان شمالی در بیش از 2 هزار باب آموزشگاه مشغول به تحصیل هستند.
7185/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.