هادی باقری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه سرانه فضای ورزشی در استان 49 صدم مترمربع است اظهار داشت: سرانه فضای ورزشی سرپوشیده در استان 83 صدم مترمربع و در این شهرستان حدود 2 صدم مترمربع است و سرانه فضای ورزشی روباز در استان چهار صدم مترمربع و در این شهرستان 68 صدم مترمربع است.
وی خاطرنشان کرد: 9 فضای ورزشی در این شهرستان وجود دارد.
باقری اتمام پروژه های ناتمام ورزشی را از چالش های این شهرستان عنوان کرد و افزود: یکی از پروژه های ورزشی مهم در این شهرستان استخر شنا است که اکنون 55 درصد رشد دارد.
وی گفت: برای اجرای این پروژه 22 میلیارد ریال اعتبار مصوب شده است و برای تکمیل آن 20 میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز است.
باقری اظهار داشت: پروژه سالن ورزشی برزنه هم 80 درصد پیشرفت دارد و برای تکمیل آن پنج میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار نیاز است.
وی خاطرنشان کرد: یکی از نیازهای اساسی ورزشکاران این شهرستان، ایجاد خانه ورزش های رزمی و خانه کشتی است.
مدیر ورزش و جوانان شهرستان گرمه گفت: البته رویکرد دولت، اتمام پروژه های ناتمام و سرعت دادن به زمان بهره برداری از آن است و بر این اساس پروژه جدید اجرایی نمی شود اما ایجاد خانه کشتی و خانه ورزش های رزمی، نیاز ورزشکاران این شهرستان است و در این زمینه آمادگی داریم تا زمین مناسب تامین کنیم.
بر اساس این گزارش، 31 هیات ورزشی در شهرستان گرمه فعالیت دارد و 2 هزار و 500 ورزشکار در این شهرستان وجود دارد که یکهزار و 200 نفر ورزشکار سازمان یافته هستند.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.