به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه با قدردانی از حضور جانانه و پرشور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن چهل سالگی انقلاب، اظهار داشت: همه مسئولان باید از مردم درس وفاداری و خدمت بیاموزند و اگر کم کار کرده اند استغفار کنند و در مسیر خدمت بهتر گام بردارند.
وی با اشاره به حضور افزون بر 110 هزار نفر در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن در مرکز استان، افزود: در سایر شهرستان ها نیز از 15 تا 70 درصد افزایش حضور داشتیم.
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: مردم ما حماسه آفرین هستند و به تمام کسانی که خواب پنبه دانه دیده اند نشان داده اند که همیشه حامی نظام و انقلاب و رهبری هستند و خواهند بود.
وی به پیام رهبری بعد از این راهپیمایی پرشور اشاره کرد و اظهار داشت: این پیام که سراسر تواضع و خدمت بود بر دل و جان مردم به ویژه جوانان نشست و نشان داد هر چه خدمت کنیم کم است.
امام جمعه بجنورد افزود: باید تلاش کنیم تا با خدمت صادقانه کشورمان و استان خراسان شمالی رشد و توسعه یابد و خلاء ها پر شود و کار بیشتری برای مردم انجام شود.
وی خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی را از پیام های مهم رهبری دانست و گفت: این پیام حاکی از عدالت در جامعه و عدم تبعیض بود تا دنیا را به سمت تمدن نوین اسلامی فرابخوانیم و متوجه عظمت های 40 ساله کنیم‌.
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی اظهار داشت: الان سردمداران نظام سلطه جهانی نگران هستند و پیشنهادهای مختلفی ارائه می دهند که شامل فریب و دروغ است اما امروز ملت ایران علاوه بر آمریکای جنایتکار تعدادی از کشورهای اروپایی خدعه گر و غیرقابل اعتماد را نیز شناخته است.
وی افزود: دولت جمهوری اسلامی باید مرز بندی های خود را با آنها حفظ کند زیرا که ارزش های دینی و اسلامی بر کشور ما حاکم بوده و مرزهای ما مشخص است و نمی توانیم هر عهد نامه ای را امضا کنیم و تسلیم مطالب دیکته مجمعشده آنها شویم.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی همچنین با تسلیت به خانواده پاسداران شهید، گفت: دشمن از بس ناراحت حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بود که خواست این شادی بزرگ را مسئله دار کند غافل از اینکه شهیدان برکت نظام هستند و با شهادت چند نفر اراده ملت ما سست نمی شود.
ط/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.