به گزارش ایرنا؛ ولی الله حیاتی عصر پنجشنبه در آیین غبارروبی و گلباران مزار شهدای شهر بجنورد با اشاره به گذشت چهل سال از انقلاب، اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی به درختی تنومند تبدیل شده که ریشه های آن گستره جغرافیایی را درنوردیده است.
وی افزود: در طول این چهل سال دشمنان توطئه های بسیاری علیه کشورمان داشته اند و برای مقابله با انقلاب تمام تیرهای خود را رها کرده اند.
حیاتی گفت: امروز بعد از 40 سال از انقلاب، آمده ایم تا با حضور در پیشگاه شهدای انقلاب و نظام، تجدید بیعتی دوباره داشته و اعلام کنیم که ما مانده ایم و می مانیم و ماندگار همیشه تاریخ خواهیم ماند.
وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران بر پایه خواست مردم شکل گرفته و با درایت رهبری و حمایت مردم از تمام شرایط سخت عبور می کند و در 22 بهمن نیز مردم با حضور حماسی و پرخروش خود بار دیگر به خیابان ها آمده و وفاداری خود را به نظام و انقلاب اعلام‌ می کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: خوابی که دشمنان در طول این چهل سال برای براندازی نظام و انقلاب دیده بودند امروز تبدیل به کابوسی شده و فهمیده اند که مردم ایران دل در گرو انقلاب دارند و پای انقلاب می مانند.
حیاتی اظهار داشت: امروز به برکت انقلاب کشور ما به نقطه ای رسیده که هیچ قدرتی یارای مقابله با ما را ندارد و در عرصه های مختلف علمی و بین المللی تاثیرگذار و نقش آفرین است.
در این آیین که با حضور جمعی از مسئولان، مدیران کل استان و خانواده معظم شهدا برگزار شد مزار شهدای گرانقدر خراسان شمالی و بجنورد غبارروبی، عطرافشانی و گلباران شد.
ط/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.