حمید جوان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه قبل از انقلاب این شهرستان فاقد روکش آسفالت بوده است اظهار داشت: جمع کل راه های شهرستان شامل بزرگراه، راه فرعی و روستایی هزار و 100 کیلومتر است که از این مقدار جاده، 85 کیلومتر بزرگراه، 30 کیلومتر راه های فرعی و 985 کیلومتر راه روستایی است.
وی با بیان اینکه این شهرستان در سال 57 فاقد خط کشی راه های آسفالته بوده است گفت: در 4 دهه انقلاب 10 هزار کیلومتر خط کشی راه های آسفالته انجام شد.
جوان نصب 60 هزار عدد تابلو علائم و ایمنی در راه های حوزه استحفاظی، نصب گاردریل به طول 40 هزار متر، احداث دیوار ساحلی برای حفاظت محورهای روستایی به طول هزار و 500 متر و لکه گیری و شن ریزی محورهای روستایی به طول سه هزار کیلومتر را از جمله اقدامات انجام شده چهل ساله انقلاب در شهرستان دانست.
سرپرست ادراه راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان گفت: خرید و افزایش دستگاه و ماشین آلات کشاورزی از سه دستگاه در پیش از انقلاب به 32 دستگاه، 35 هزار متر مکعب رسوب برداری و تخلیه قنوها و آبروها، 20 مورد بهسازی، ترمیم و ساخت پل و آبرو لوله ای، نصب هزار عدد رفلکتور در محورهای آسفالته حوزه استحفاظی و 45 کیلومتر اصلاح هندسی پیچ های و قوس های خطرناک توسط ماشین آلات راهداری از دیگر دستاوردهای این حوزه است.
جوان افزود: هم اکنون اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان با فعالیت سه راهدارخانه، 32 دستگاه ماشین آلات فعال سنگین، نیمه سنگین و سواری، چهار دستگاه سواری سبک و 36 پرسنل راهدار در بخش های مختلف برای همشهریان در حال انجام وظیفه است.
70 درصد از راه های روستایی شیروان در مناطق کوهستانی قرار دارد.
7186/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.