مصطفی هادی زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین در این مدت روستای بدرانلو با 32.9 میلی متر در ردیف بعدی بیشترین بارندگی های استان را دارد.
وی میزان بارندگی در شهرستان بجنورد را نیز 8.5 میلی متر اعلام کرد و گفت: میانگین بارش برف در شهرستان بجنورد نیز سه سانتی متر بوده است.
هادی زاده اظهار داشت: همچنین شهر غلامان با 15 سانتی متر بارش برف بیشترین بارندگی را داشته و 6 سانتی متر برف نیز در شیروان باریده است.
وی یادآور شد: در 24 ساعت گذشته روستای رباط بخش قوشخانه شیروان با منفی سه درجه سانتی گراد سردترین و اسفراین با 13 درجه سانتی گراد گرمترین نقاط استان بوده اند.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی اظهار داشت: بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی استان فعالیت سامانه بارشی تا فردا صبح در استان ادامه دارد.
وی افزود: همچنین در برخی مناطق بارش برف با احتمال کولاک برف و مه دور از انتظار نیست.
هادی زاده گفت: به لحاظ دمایی نیز کاهش محسوس دما را تا صبح چهارشنبه به میزان 4 تا 6 درجه در استان خواهیم داشت و بعد از چهارشنبه روند دما تا اوایل هفته آینده به صورت افزایشی خواهد بود.
در 24 ساعت گذشته کمینه دمای بجنورد منفی یک و بیشینه دما هشت درجه سانتی گراد بوده است.
به گزارش ایرنا؛ بارش برف که از یکشنبه شب در اکثر نقاط استان آغاز شده باعث تعطیلی مدارس در تعدادی از شهرستان های استان در نوبت صبح و بعدازظهر شده است.
همچنین بنا بر اعلام پلیس راه استان بارش برف باعث لغزنده شدن تمامی محورهای استان شده و تردد در محور بجنورد به اسفراین و بجنورد به آشخانه فقط با استفاده از زنجیر چرخ امکانپذیر است.
ط/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.