به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی روز شنبه در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی افزود: ایران محل تاخت و تاز ابرقدرت های شرق و غرب بود و انقلاب و امام (ره) به کشور هیبت و عزت دادند.
وی خطاب به مسئولان استان گفت: انقلاب اسلامی امانتی در دست شماست و بنابر این باید از این امانت نگهداری کنید و در حفظ و صیانت از آن بکوشید.
امام جمعه بجنورد افزود: امام (ره) در سخنرانی روز ورود خود در بهشت زهرا گفتند که برای دادن عزت و آقایی به مردم آمده اند، که البته چنین نیز شد.
وی گفت: کشوری که روزی زیر سلطه استکبار بود، اکنون به عزت و کرامت رسیده است و استقلال ایران، موجب غیظ و خشم آمریکا و ایادی استکبار شده است.
حجت الاسلام یعقوبی اظهار داشت: ما ملت بزرگی هستیم و انقلاب اسلامی و امام خمینی، کشور را از غربت خارج کرد و شکوه اکنون کشور مدیون انقلاب و امام (ره) است.
وی تصریح کرد: امام خمینی با انقلاب اسلامی به ما اسلام ناب محمدی را نشان داد و اسلام خرافی را از رونق انداخت و اکنون اسلام علم و خدمت جایگزین اسلام غفلت و خرافات شده است.
وی گفت: امروز صدای انقلاب اسلامی به گوش همه عالم رسیده و دشمنان ما همه دستپاچه شده اند.
وی افزود: امروزی روزی است که ملت ما به بلوغ و اقتدار رسیده و اکنون این ما هستیم که برای امریکا و استکبار گزینه روی میز داریم.
امام جمعه بجنورد با بیان اینکه عزت یک عطیه الهی و عنایت ویژه خداوند به مومنان است، بیان کرد: ملتی که دشمن را پس بزند و سلطه پذیر نباشد، این ملت عزیز و نفوذناپذیر است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز در این جلسه گفت: بیش از هزار برنامه در ایام الله دهه فجر در استان برگزار می شود.
حجت الاسلام محمدعلی سالاری افزود: از اول مهرماه تا کنون نیز 15 هزار فعالیت فرهنگی در زمینه گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در استان برگزار شده است.
ب/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.