به گزارش ایرنا امین رضا مرآتی روز شنبه در آیین نواختن زنگ انقلاب در مدرسه دخترانه شاهد حکمت شیروان، اظهار داشت: نواختن زنگ انقلاب، نمادی از صدای استقلال طلبی ملت ایران و توسعه و پیشرفت ایران اسلامی است.
وی به نسل جوان توصیه کرد که به شبهات و ابهاماتی که برخی مغرضانه در فضای مجازی منتشر کرده و از این طریق چرایی انقلاب و دستاوردهای آن را زیر سئوال می برند، بدون تحقیق و آگاهی نپذیرند.
مرآتی گفت: ما هر سال سالگرد پیروزی انقلاب خود را جشن می گیریم، تا استکبار جهانی بداند هیچ فرهنگی نمی تواند جایگزین فرهنگ اسلام در جامعه ایرانی شود و فرهنگ ایثار و شهادت را از ذهن ما پاک کند.
فرماندار شیروان افزود: همه وظیفه داریم در جنگ ناجوانمردانه نرم دشمن با تمام قدرت بایستیم و اجازه ندهیم دشمنی را که جوانان ما با نثار خون خود بیرون رانده اند، دوباره به کشور نفوذ کند.
وی گفت: باید آینده سازان ما فلسفه شکل گیری انقلاب اسلامی و دستاوردهای آنرا بدانند و در مقابل تبلیغات مسموم دشمنان و معاندان در فضای مجازی، هوشیار باشند.
امام جمعه شیروان نیز در این آیین از دهه فجر به عنوان فرصتی برای تبیین اهداف انقلاب و انتقال مفاهیم و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی به نسل جدید یاد کرد.
حجت الاسلام حسین کوثری گفت: انقلاب برخاسته از بطن مردم است و این جشن‌ها نیز متعلق به آن‌هاست و ما باید زمینه حضور آن‌ها را فراهم کنیم.
در این آیین دانش آموزان که پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در دست داشتند با فریادهای الله اکبر، خمینی رهبر و مرگ بر آمریکا، بر تداوم انقلاب اسلامی و مبارزه با ظلم و ستم تاکید کردند.
هم اکنون 28 هزار دانش آموز در 421 آموزشگاه شهری و روستایی شیروان زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کنند.
7186/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.