به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: پیش از انقلاب، مردم ما گرفتار دیو جهل، فقر و ظلم بودند اما این دیوها کنار زده و مکتبی پایه ریزی شد که عدالت، معنویت و عقلانیت را محور قرار داد.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: بر محور عقلانیت، اداره کشور ما بر اساس شایسته سالاری حرکت کرد.
وی گفت: اکنون باید در سالروز پیروزی انقلاب، دستاوردهای معجزه بزرگ قرن را معرفی و ارزش و پیام این انقلاب را صادر کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی در بخش دیگر سخنان خود با انتقاد از صف های مردم برای خرید گوشت قرمز منجمد گفت: این زیبنده نیست که پس از گذشت چهار دهه، مردم ما در صف گوشت باشند.
وی افزود: چرا باید مرزها برای جلوگیری از قاچاق دام بیشتر مراقبت نشود که اکنون مردم ما برای گوشت های منجمد وارداتی به صف باشند.
امام جمعه بجنورد در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه دشمن در حال نشان دادن چهره خود است گفت: دشمن به آمریکای لاتین دستور می دهد کودتا کند، رئیس جمهور آ ها را کنار می گذارد و فرد دیگر را بدون توجه به مردم به عنوان رئیس جمهور اعلام کرده و به این کار افتخار می کند.
وی با اشاره به جایگاه سید حسن نصرالله افزود: امروز مردان مردی در عرصه جهاد وجود دارد که غرشش، لرزه بر اندام دشمن انداخته است.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: امروز سید حسن نصرالله اعلام کرده است که گزینه هایش در باره اسرائیل روی میز است، این روحیه جهادی دست پرورده امام (ره) است.
وی در ادامه اظهار داشت: با حفظ روحیه جهادی و انقلابی گری، موریانه های انقلاب کنار زده می شوند.
وی گفت: حفظ روحیه جهادی و انقلابی گری، یکی از نیازهای ضروری در جامعه امروز است زیرا این روحیه سبب شده تا حرکت ما رو به جلو و پیشرفت باشد.
وی با بیان اینکه باید انقلابی گرها و انقلابی نماها را بشناسیم و اجازه ندهیم سرمان کلاه برود افزود: نباید اجازه دهیم تا روحیه انقلابی گری مردم به روحیه عادی بدل شود
امام جمعه بجنورد با اشاره به برچیده شدن بخاری های نفتی مدارس استان با دستور استاندار، آن را اقدامی ستودنی عنوان کرد و گفت: برخی از مسئولان جمع کردن و حذف شدن بخاری های نفتی در یک ماه را امکان پذیر نمی دانستند اما استاندار اعلام کرد که مهلت تمدید نمی شود و در همان مهلت، کار باید انجام شود و دیدیم که شد.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.