به گزارش ایرنا، محمدعلی شجاعی در آیین گرامیداشت 12 بهمن ماه از مردم به عنوان بزرگترین سرمایه انقلاب و نظام یاد کرد و افزود: با انسجام ملی به دشمنان خواهیم داد که نقشه های آن ها اثری بر این انسجام و وحدت ندارد و انقلاب مسیر خود را با سربلندی و سرافرازی ادامه می دهد.
وی از امام خمینی (ره) به عنوان بزرگ مردی یاد کرد که با حرکت بی نظیر خود مسیر جهانیان را عوض کرد و برای تمام انقلابیون جهان نویدبخش شد.
شجاعی افزود: امام (ره) با اقتدار خود مانع و سدی در برابر زیاده خواهی استکبار در اقصی نقاط جهان شد.
وی با بیان اینکه جهان گشایی اسلام در جهان کنونی منشا در اخلاق و منطق دارد، گفت: پیروزی انقلاب پیروزی خون بر شمشیر بود که با خون شهدا آبیاری شد و با حرکت مقتدرانه بنیانگذار انقلاب و شهدا و جانبازان و ایثارگران به این مرحله رسیده و تبدیل به درخت تنومند 40 ساله شده است.
استاندار خراسان شمالی افزود: امروز نیز با وجود رهبر معظم انقلاب، جمهوری اسلامی ایران با سرافرازی در جهان گام بر می دارد و در جایگاه کنونی قرار دارد که جشن چهل سالگی انقلاب را جشن می گیریم.
وی در پایان از مرحوم آیت الله مهمانواز به عنوان یکی از نعمت های انقلاب در خراسان شمالی یاد کرد که زحمت زیادی را برای انقلاب کشیدند.
به گزارش ایرنا دف نوازی گروه 40 نفره، اجرای سرود 1357 نفری دختران و تحویل تمبر یادبود و رژه موتوری از جمله برنامه های این آیین در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی بود.
در سایر شهرستان های خراسان شمالی نیز مراسم مشابهی با حضور پرشور مردم برگزار شد.
ط/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.