معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی در آیین گشایش نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی گفت: دستگاه ها و ارگان های اجرایی استان آخرین دستاوردهای خود را در نمایشگاه یاد شده در معرض دید عموم قرار داده اند.
به گزارش ایرنا ولی الله حیاتی اظهار داشت: این نمایشگاه به مدت 10 روز است و هر شب یکی از دستگاه های اجرایی استان جشن انقلاب برگزار می کند.
وی با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسب برای امیدافزایی در جامعه است گفت: اطلاع رسانی ها و ارائه اخبار دستاورد های انقلاب باید بگونه ای باشد که بارقه امید را در دل مردم افزایش دهد.
وی افزود: انقلاب اسلامی حاصل وحدت و همبستگی تمامی اقشار جامعه است و به این مهم هم اکنون افتخار می کنیم و امروز نیز با قرار گرفتن در این مسیر باعث پایداری نظام و انقلاب خواهیم شد.
وی در این آیین بر جمع کردن بخاری های نفتی در مدارس و برق رسانی به تمامی روستاهای بالای 20 خانوار در این استان نیز اشاره ای کرد و اظهار داشت: اینگونه دستاوردها و برنامه ها در دل مردم نشاط و امید ایجاد می کند.
امام جمعه بجنورد نیز در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ایام مبارک دهه فجر اظهار داشت: در این 40 سال گذشته همیشه مورد هجمه، توطئه و تهدید دشمنان نظام و اسلام قرار گرفته ایم اما توانستیم در برابر دشمنان مقاومت کنیم و جبهه مقاومت تشکیل دهیم.
حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی اظهار داشت: امام خمینی (ره) با مدیریت درست خود توانستند انقلاب را در دست انداز ها و بحران ها نجات دهند.
وی با بیان اینکه هنوز انقلاب تازه شکل گرفته بود که جنگ راه انداختند افزود: هشت سال دفاع مقدس نیز با مدیریت صحیح پشت سر گذاشتیم.
وی با بیان اینکه امروز انقلاب در دنیا به صورت شفاف شناخته شده است گفت: انقلاب اسلامی انقلابی آسمانی، معنوی و خدایی بود و توانست پابرجا بماند.
نمایشگاه دستاورد های چهل سالگی انقلاب اسلامی در سالن هلال احمر بجنورد به مدت 10 روز برای بازدید عموم دایر است.
3007/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.