به گزارش ایرنا محمدعلی شجاعی روز چهارشنبه در نشست شورای اداری راز و جرگلان که با محوریت جشن حذف بخاری های نفتی از مدارس استان برگزار شد، افزود: مدیران دستگاه های مختلف باید برای حل مشکلات این منطقه تمام توان خود را به کار گیرند.
وی با تاکید بر ضرورت حل مشکل راه و جاده های ارتباطی این شهرستان، مسئولان شهرستان تا دوشنبه آینده مسائل و مشکلات را جمع بندی و ارائه کنند تا در مرکز استان برای رفع آن برنامه ریزی و اولویت بندی کنیم.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با اشاره به آشنایی خود با مشکلات راز و جرگلان، گفت: البته دراین سفر با زوایای دیگری از مسائل این خطه آشنا شدم.
وی با تاکید بر توجه ویژه به این منطقه مرزی، افزود: باید به گونه ای کار شود که شاخص های این شهرستان به میانگین های استان و کشور برسد.
شجاعی از ادارات خدمات رسان خواست تا رفع مشکلات شهرستان راز و جرگلان را در اولویت کاری خود قرار دهند.
استاندار خراسان شمالی افزود: درمانگاه های این شهرستان تجهیز و برای ساخت بیمارستان نیز با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مذاکره خواهد شد.
شجاعی همچنین با قول تأمین ساختمان اداری برای اداره ثبت اسناد شهرستان راز و جرگلان، از مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان شمالی خواست تا هر چه زودتر برای راه اندازی این اداره اقدام کند.
استاندار خراسان شمالی امروز در سفر به شهرستان راز و جرگلان، از بخش مرزی غلامان این شهرستان نیز دیدن کرده و با اهالی این منطقه به گفت و گو پرداخت.
ب/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.