به گزارش ایرنا حسین فرخنده، روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به 36 نوبت نمایش این فیلم ها در بجنورد، افزود: همچنین پنج فیلم بخش سیمرغ پروانه ها، که مربوط به بخش کودکان و نوجوانان است از 13 تا 17 بهمن در سینما گلشن اکران می شود.
وی افزود: جدول زمان بندی این فیلم ها از 12 تا 22 بهمن ماه است که تنها در تاریخ 19 و 20 بهمن ماه، به دلیل همزمانی با ایام فاطمیه، نمایش فیلم نخواهیم داشت.
وی آثار «آشفتگی، قسم، خون خدا، سرخ پوست، شبی که ماه کامل شد، حمال طلا، معکوس، تیغ و ترمه، درخونگاه، پالتو شتری، سمفونی نهم و دیدن این فیلم جرم است» را از فیلم های منتخب چهارمین جشنواره فیلم فجر در خراسان شمالی ذکر کرد.
فرخنده در ادامه از افزوده شدن سینمای داریوش بجنورد و سینمای شهر فاروج تا پایان امسال به فضاهای سینمایی استان خبر داد.

* شرکت سه هزار نفر در فعالیت های قرآنی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به شرکت سه هزار نفر در فعالیت های قرآنی این اداره کل، گفت: تا کنون 2 هزار و 100 نفر نیز در آزمون سراسری قرآن و عترت ثبت نام کرده اند.
وی اجرای تئاتر و فیلم قرآنی، هنرهای تجسمی با موضوع قرآنی، سرودهای قرآنی و جشنواره مدهامتان را از دیگر برنامه های قرآنی اداره متبوع خود اعلام کرد.
فرخنده افزود: به مناسبت ایام دهه فجر اجرای برنامه شب های فرهنگی نیز از دیشب در استان آغاز شده که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده است.
وی اظهار داشت: اجرای برنامه های مختلف از قبیل تئاتر با موضوع انقلاب اسلامی، نمایشگاه هنرهای تجسمی، اجرای موسیقی و حماسه خوانان انقلاب نیز برای این ایام برنامه ریزی شده است.
ط/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.