به گزارش ایرنا سیدعابس حسینی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شیروان با محوریت برنامه های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: متاسفانه تاکنون از عملکردها و حقایق انقلاب اسلامی بسیار کم گفته شده و به همین دلیل نیاز است که در این زمینه بیشتر کار شود.
وی گفت: باید انقلاب اسلامی را با زمان طاغوت مقایسه کرد نه با سویس و سایر کشورهای خارجی که در این صورت مقایسه نادرستی است.
وی با بیان اینکه ایران اسلامی پس از هشت سال دفاع مقدس یک کشور مترقی شده است گفت: لازمه دفاع از انقلاب اسلامی بازگو کردن وقایع و مقایسه حکومت اسلامی با حکومت طاغوت است زیراکه جمهوری اسلامی امنیت را در همه زمینه ها ایجاد کرد.
حسینی افزود: جمهوری اسلامی استقلال، آزادی و عدالت اجتماعی دارد که نسبت به زمان پهلوی اصلا قابل قیاس نیست.
فرماندار شیروان هم گفت: برنامه های جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی امسال باید متفاوت تر از سال های قبل برگزار شود.
امین رضا مرآتی با تاکید بر مشارکت جدی ادارات در برنامه های یکدیگر در ایام دهه فجر اظهار داشت: عملکردهای باید متفاوت تر از سال های قبل باشد و مدیران بعد از این ایام گزارش های خود را اعلام کنند.
وی با بیان اینکه ایران در حوزه زیرساخت ها و خیلی از حوزه های دیگر دستاوردهای خوبی کسب کرده است گفت: به خاطر محدودیت های اجتماعی، مشکلات معیشتی داریم که دهه فجر را باید فرصتی برای روشنگری بیشتر بدانیم.
امام جمعه شیروان هم گفت: فرهنگ طاغوت، فرهنگ شیطانی و بی بند و باری است و اگر نظام طاغوت را برای جوانان امروز بازگو کنیم آنان از جوانان دیروز انقلابی تر می شوند چرا که علم، دانایی و بصیرت پیشرفت کرده است.
حجت الاسلام حسین کوثری اظهار داشت: مرم ایران 40 سال پای انقلاب سرمایه گذاری کردند و کمبودها و گرفتارهایی که امروز احساس می شود به خاطر انقلاب است که مردم باید توجیه شوند و پای انقلاب و حفظ آن ایستاد.
وی گفت: برای انقلاب بسیاری از خانواده بی سرپرست، بسیار از فرزندان یتیم و بسیاری جانباز شدند.
در پایان کمیته های برگزار کننده گزارشی از عملکرد خود را در ایام دهه فجر اعلام کردند.
7186/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.