به گزارش ایرنا، ولی الله حیاتی روز دوشنبه در نشست ستاد دهه فجر با تاکید بر تلاش همگانی برای برگزاری هر چه باشکوه تر جشن های دهه فجر با محوریت مردم، از کمیته های مختلف برگزاری این دهه خواست بر اساس آیین نامه ابلاغی فعالیت های خود را انجام دهند.
وی اظهار داشت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان با طراحی توطئه های مختلف تلاش دارند تا آیین های گرامیداشت این ایام را کمرنگ جلوه دهند.
حیاتی افزود: این در حالی است که مردم ما با عزم و اراده خلل ناپذیر در آیین های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت می کنند و این ایام را گرامی می دارند.
وی با اشاره به تقارن ایام دهه فجر با ایام دهه فاطمیه، گفت: کمیته فضاسازی باید حفظ حرمت این ایام را در فضاسازی محیطی با نصب پرچم جمهوری اسلامی در کنار پرچم سیاه در نظر داشته باشد تا اقتدار نظام اسلامی که منبعث از فرهنگ فاطمی است را منتقل کند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی با اشاره به حضور پررنگ بانوان در دوران قبل و بعد انقلاب اسلامی، اظهار داشت: نقش بانوان در این دوران بی بدیل بوده بنابراین باید حتما این نقش به خوبی به نمایش گذاشته شود.
مدیرکل امور بانوان استانداری خراسان شمالی نیز در این نشست از اجرای اقدامات 100 برنامه شاخص در کارگروه بانوان و خانواده ستاد خبر داد و گفت: بیشتر ابن برنامه ها به سمت و سوی مردمی رفته است.
ملیحه یغمایی برگزاری 16 المپیاد ورزشی با محوریت بانوان روستایی و عشایری و ورزش بومی و محلی و معرفی 40 تن از بانوان برجسته در بخش های مختلف در برنامه سلام بانو صدا و سیما را از مهم ترین عناوین برنامه ها ذکر کرد.
به گزارش ایرنا در این نشست هر کدام از کمیته های ستاد دهه فجر برنامه های خود را برای این ایام اعلام کردند.
ط/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.