حسین فرجی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی از امروز آغاز شده و متقاضیان تا 9 بهمن ماه فرصت دارند با مراجعه به درگاه اینترنتی www.hrtc.ir نام نویسی کنند.
وی افزود: در سطح کشور چهار هزار و 400 نفر از طریق آزمون در 20 دستگاه اجرایی جذب می شوند که سهم خراسان شمالی جذب 83 نفر در 13 دستگاه است.
وی با بیان اینکه نیازها برای جذب نیرو و تصدی پست های خالی، از طریق ادارات و دستگاه های اجرایی به تهران اعلام می شود، گفت: اکنون 46 درصد پست های سازمانی دستگاه های اجرایی استان خالی است که از مدیران انتظار می رود در این باره پیگیری های بیشتری داشته باشند.
فرجی اظهار داشت: در این آزمون، بنیاد شهید، شرکت آب و فاضلاب و بانک ملی بیشترین سهم را در جذب نیرو به خود اختصاص داده اند.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت: در این آزمون که 17 اسفندماه برگزار می شود، سه برابر ظرفیت استخدام، پذیرش شده و در نهایت 83 نفر با گذراندن مصاحبه، وارد دستگاه های اجرایی می شوند.
به گزارش ایرنا، آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سالی 2 بار برگزار می شود و در مرحله اول، سهم خراسان شمالی از استخدامی ها، جذب 222 نفر بوده است.
24 دستگاه اجرایی خراسان شمالی مشمول بودجه استانی اند که چهار هزار و 567 پست سازمانی برای آنها تعریف شده و هنوز 2 هزار و 123 پست آن خالی است.
7185/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.