جواد نظری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به دلیل بارش برف، به خطوط مخابراتی آسیب رسانده و امکان برقراری تماس تلفنی با اهالی چهار روستای رباط، زیدر، سرداب و سرانی در شمال شیروان میسر نیست.
وی گفت: اکنون با پیگیری فرمانداری، نیروهای شرکت مخابرات در تلاش برای رفع مشکل و برقراری مجدد مخابرات این روستاهای مرزی هستند.
نظری افزود: شبکه برق این روستاهای بخش قوشخانه نیز به علت بارش برف قطع شده بود که با تلاش دستگاه های مسئول صبح امروز وصل شد.
وی گفت: به دلیل بسته بودن محورهای روستایی مزبور، اقدامات لازم برای ارسال نان و آذوقه خشک برای اهالی این روستاها در حال انجام بود که با باز شدن مسیر، دیگر نیازی به این کار نیست.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی یادآور شد: تا کنون هیچ گونه خسارتی از ناحیه بارش برف در استان گزارش نشده ولی احتمال وارد آمدن خسارت به تاسیسات زیربنایی آب، برق، گاز و تلفن به ویژه در شهرستان شیروان وجود دارد.
به گزارش ایرنا؛ ورود سامانه ای بارشی به خراسان شمالی از روز پنجشنبه با بارش برف و باران این خطه را تحت تاثیر قرار داد که بنا به گزارش هواشناسی این سامانه امروز از استان خارج می شود.
ط/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.