به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی این دانشگاه در روز شنبه، دکتر تقی دولت آبادی گفت: این مادر که به اتفاق خانواده با وسیله نقلیه شخصی در سفر بود، نیمه شب گذشته در مسیر گردنه امین الله، هنگام انتقال به بیمارستان گرفتار برف و کولاک شده بود.
وی افزود: باتوجه به مسدود شدن این گردنه قبل از رسیدن خودرو امدادی، خودرو پلیس راهنمایی و رانندگی که به موقعیت نزدیک تر بود، نسبت به اعزام مادر اقدام کرده و وی را به موقع به بیمارستان بنت الهدای بجنورد منتقل کرد.
دکتر دولت آبادی گفت: این مادر در بارداری چهارم بعد از اعزام به بیمارستان فرایند زایمان طبیعی را طی کرد و هم اکنون مادر و نوزاد هر 2 در صحت و سلامت کامل به سر می برند.
بر اساس اعلام جمعیت هلال احمر خراسان شمالی، دیشب امدادگران این جمعیت به بیش از 150 نفر مسافر و سرنشین 50 دستگاه خودرو که در برف مسیرهای عبوری این استان گرفتار شدده بودند، امدادرسانی کردند.
با ورود سامانه ای بارشی به استان خراسان شمالی از روز پنجشنبه، وزش باد شدید و بارش باران این استان را فراگرفت که به تدریج روز جمعه تا شنبه شب این بارش ها به صورت برف در ارتفاعات و نقاط کوهستانی و کولاک برف و مه ادامه می یابد.
بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی کاهش تا 14 درجه ای دمای هوای استان از روز جمعه تا یکشنبه مورد انتظار است.
ط/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.