امین فلاح روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بخاری های هوشمند بزودی در میان مدارس استان توزیع و در کلاس های درس نصب می شود.
وی افزود: برای خرید یکهزار و 300 دستگاه بخاری هرمتیک در حال انعقاد قرارد هستیم.
فلاح خاطرنشان کرد: اکنون یکهزار و 300 دستگاه بخاری نفتی در کلاس های درس استان وجود دارد که با دستور استاندار باید تا پیش از دهه فجر، تمام این بخاری ها برچیده شود.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی گفت: بخاری های نفتی کلاس های درس از نوع کاربراتوری استاندارد است و اکنون هیچ بخاری چکه ای در کلاس های درس استان وجود ندارد.
وی اظهار داشت: اکنون یکهزار و 399 کلاس درس در 288 مدرسه شهری و روستایی استان با گاز طبیعی گرم می شود و سه هزار و 955 کلاس درس در 725 مدرسه هم با اجرای گرمایش مرکزی، دارای سیستم استاندارد برای گرمایش هستند.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی پیش از این گفته بود که بر اساس برآوردهای انجام شده، برچیدن بخاری های نفتی از کلاس های درس استان دست کم 60 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و در این خصوص استانداری تامین 30 میلیارد ریال اعتبار را تعهد کرده و با رایزنی های انجام شده، 30 میلیارد ریال اعتبار نیز از منابع ملی به این طرح اختصاص می یابد.
165 هزار دانش آموز در بیش از 2 هزار باب آموزشگاه خراسان شمالی مشغول به تحصیل هستند.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.