علی اکبر آرام، روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: داشتن تمکن مالی مناسب، صلاحیت اخلاقی، عدم اعتیاد به مواد مخدر و گذشت پنج سال از زندگی مشترک از جمله شرایط لازم برای خانواده ها به منظور دریافت فرزندخوانده از بهزیستی است.
وی گفت: از ابتدای امسال 19 کودک، شامل 10 دختر و 9 پسر در قالب فرزندخوانده، به متقاضیان واجد شرایط در استان تحویل شده اند.
آرام افزود: اکنون 98 زوج در این شهرستان در صف دریافت فرزندخوانده هستند که از این تعداد 27 زوج درخواست خود را در سال 97 به اداره بهزیستی ارائه داده اند.
سرپرست اداره بهزیستی شیروان با بیان اینکه امسال 55 کودک، شامل 31 پسر و 24 دختر در شیرخوارگاه حضرت فاطمه(س) شیروان پذیرش شده اند، گفت: هم اکنون 12 دختر و 11 پسر در این شیرخوارگاه نگهداری می شوند.
آرام افزود: در 9 ماهه امسال 39 کودک، شامل 17 دختر و 22 پسر، با تلاش های مددکاری به کانون گرم خانواده بازگردانده شده اند.
شیرخوارگاه حضرت فاطمه(س) شیروان از آبان ماه 86 فعالیت خود را در 2 بخش نوزادان و کودکان آغاز کرد که محل نگهداری نوزادان تا 4 سالگی است و امسال بخش نوزادان زیر 2 سال آن به بجنورد انتقال پیدا کرد.
7186/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.